fredag 28 augusti 2009

Bakslag...

SKIT FÖR FÖRSÄKRINGSBOLAG!!!!
Så tråkigt först pratar man med folk som man tror har koll som talar om att jovisst har ni det i er försökring... NOT! Igår ringde en tant och frågade varför vi skickat in papper om ansökan till bidrag för Jonathans dator??? Nu har vi helt plötsligt inte den speciella barnförsökringen som man måste ha för att få bidraget, så nu är det upp till oss och tala om för honom att han inte får någon data som vi hade tänkt! Tråkigt... ;O(
(*Vi får se till att köpa en iaf så är detta ur världen, trist bara att man går och tror och hoppas, så skiter det bara sig!)

Det går jättebra i skolan för Jennifer hon stormtrivs och fröken Marie talar om att hon får nya kompisar hela tiden. DEt är så kul och bussen den sköter hon utan problem det är nog skillnad på en sexårig tjej och en kille!? Utan tvekan så har Jenna bättre koll än vad Jonte hade i den åldern!

Nu ska jag städa och duka lite så här är klart när vi får middagsgäster, det blir gulasch soppa, lite himmaspetsad såklart! Och röttvin eller öl. MEN jag ska hålla mig inom ramarna denna veckan som den stolta viktväktaren jag är... (*Eller nått skratt!!!)

Ha en mysig fredags kväll ;O)

3 kommentarer:

nettan sa...

så gott.. men det där måste vi kolla med försäkringen.. jag skall försöka få fram vart vi vände oss.. kram

Kim sa...

eller så talar ni inte om nåt för honom utan köper en data iaf. Så blir han inte ledsen. lycka till!!

Anonym sa...

Har han haft en dator innan eller? Vad hände isåfall med den?