måndag 17 augusti 2009

Måndag...

Har äntligen fått tummen ur rö... och laddat upp bilderna från min mobil iaf!
Här är några smakprov...


Surmulen Tim, får inte som han vill... Han é väl bara för go ;O)

En blivande modell?? Vem vet, ivf som helst så blir svart/vita foton sååå fräcka och effektfulla!


Pappas tös, inget mer att tillägga!!



Tänk vad lite lockar kan göra för frisyren!! Tom jag tyckte att jag blev snygg (* och jag är "lite"självkritisk!!)




Lite stolt är man alltid att man har gjort nått bra! Och med tanke på vad jag fick av Palle "som tillhörde bössan" så fick man minsann se till att man gjorde ett bra jobb. (Det hade jag iof gjort ändå såklart!) Nu börjar snart en ny kurs på LA´s hundkörskola, får se vem som blir mitt nästa "offer". Jag har några funderingar...
"I´ll be back..."


3 kommentarer:

nettan sa...

jag tror inte tim brås på sin mamma eller moster.. dom är aldrig surmulna..... och du .. jag har djungel.. inte barr skog... kram

Anonym sa...

Snygging....du är super läcker i håret...Så får vi göra den 18 okt.....Ses imorgon. Kram Nina

Kim sa...

jättefina foton!!! Nu har jag testat löpbandet - som e till mej- roligt blev det då Freja hoppade upp på det, satte sig, -och åkte av!hahahaha