fredag 7 augusti 2009

Byggarbetsplats nästa...

Jodå, nu är plattan gjuten och det gick minsann "som gjutet" !!! Inga större förändringar det största var nog att betong bilen blev femton minuter sen, och det kan man ju stå ut med, eller hur? Vi var en hel del som hjälpte till, men kul hade vi iaf!!
Och jag brände rggen i solen igår, det gör ont!!! Jag är sååå värdelös på att smörja in mig när jag helt klart skulle gjort det. Som igår till exempel, då vi gick på den nyblivna gjutna plattan och najade fast alla "vad-det-nu-hette-armerings-tjofräsan" men vi fick iaf beröm av en som kan det dära och han sa att det såg riktigt bra ut.Det är bara att suga in!!

Nej nu är det sängen som hägrar, inget bygge imorgon utan jag tror minsann att jag tar antingen ryggläge på trädäcket och solar lite eller så ska jag slipa ner gammal färg på stugan och måla om den. Hmm undrar vilket jag ska????
Får nog sova på saken...

Inga kommentarer: