onsdag 26 augusti 2009

Onsdag=vägning & Box

Inget kul på vägningen, fast inte annat än att jag viste att det skulle vara ett mega plus före min vikt... 3,9 upp fy fyfyfyfy. Men jag har ätit väldigt gott under semestern och ännu en gång så går all(eller iaf en del) av min energi till att ännu en gång gå till ett minus tecken istället före kilona!

Men det är bara att ta nya tag, som sagt (*typ tusentals gånger!)
Den var det boxning idag igen, att jag någon gång igen skulle tycka att nån sport var så rolig som jag tyckte om fotboll när jag var aktiv med det, det trodde jag aldrig att jag skulle hitta. Men det har jag minsann gjort, det é så vansinnigt kul med den träningen.
Nu ska jag slänga mig i ett varmt bad och sedan blir det en god kopp kardemummakaffe och kardemummaskorpor med mjukost, jummie!! Behöver jag tala om att jag är tokig i kardemumma, eller?

Och tro det eller ej, jag lovade mej att jag skulle städa och tvätta idag och hur duktig var jag inte med de då? Bottenplan den skiner och tvätten hänger ute på torkvindan. Bra!
Imorgon blir det handling på Willys i Trelleborg och en tur inom Valen är ju ett måste så klart! Tror att jag ska bjuda Syster Yster på frukost på Coffee House där, det blir jättemysigt bara hon och jag. Kidsen är ju i skolan och Bella på dagis, Tim ska nog vara med mormor och morfar...

Ha en underbar kväll ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

jag då.. vart skall jag äta frukost??
kram