måndag 24 augusti 2009

Jobbstart ;O)

Helt ok att komma till jobb igen - faktiskt...
Det var som om allt stått still tills jag kom tillbaka! Haha haha ha ha ja, det é inte klokt!

Till något ännu trevligare... Det var kurs start på LA´s hundkörskola idag och jag har lånat en annan hund av en granne till syster yster. En liten terrier som heter Hallifax och är åtta år(*jag trodde att han var typ4-5 egentligen!) Han är en liten herre som tror att han ska bestämma, men det visade sig att han var riktigt mysig så jag ska nog gå några gånger till med honom iaf. Sen blir det nog "min" andra lånehund Alma igen de sista fem gångerna. Där har jag lite mer att jobba med(dessutom é hon så himla go!)

Nä, nu blir det tvn med mannen imitt liv. Sängen sen eftersom reveljen går 05.45 ;O)

Natti natti

1 kommentar:

nettan sa...

visst får du ta den lilla brackan....
hon älskar dig...ha det gott .. kram