måndag 6 juli 2009

Fler bilder...

Den färdiga rabatten, så nöjd med den, nu ska det bara planteras lite mera blommor i den...

Tim är arbetsledare (tror jag!) och ser till att Peter gör ett bra jobb, och visst blev det bra, han é duktig min lille snickare!!


Vi var bjudna på grillning hemma hos Palle & Nettan och då bjöds det på Amarula, en kaffelikör sååå god! Och naturligtvis från Afrika!!


Nettan & Palle bjöd på Jelly Belly, små söta karameller med alla olika sorters smaker, riktigt "vuxen-godis" man kunde lägga ihopa olika smaker enligt recept också smakade det fantastiskt tex. Tiramisu, fruktsallad, smoothie, smörpoppande popkorn m.m Helt knäppt tokigt ;O)




Så här såg dom ut...
Idag är det måndag och då har det varit kurs(i vanlig ordning) och jag fick jobba lite extra idag eftersom Almas husse och lill husse var med på kursen med sina hundar... Tack för det, det blev lite mera utmaning och det gillar jag! Det är sista gången nästa måndag och det är lite tråkigt faktiskt, det har varit riktigt kul att gå med Lilla Alma.
Jag har varit ledig idag och vi har varit på badet nästan hela dagen, mysigt. Det är härligt med solsken, man blir glad ända in i själen // Massor av kramar till er alla ;O)



2 kommentarer:

Sarah sa...

Köper man bönorna utomlands? Dom verker klart häftiga..... Kram

nettan sa...

DOM E HÄFTIGA..
Inköpta på johansesburgs flyg plats . men a o c hitta nån www adress de bäställde på..