lördag 18 juli 2009

Snart semester ;O)

Nu har jag börjat ned-räkningen...
Bara fyra arbetsdagar kvar till min semester!!!! Guuuud vad skönt det ska bli, behöver verkligen ha ledigt lite.
Söndag, tisdag, onsdag och torsdag kvar!

Lugn lördag annars hade sovmorgon, åt frukost med familjen plus Bella som sovit över(förresten så är hon iof som om hon vore våran hon med!!!) Sen jobbade jag kvällen och hem och hade myskväll med Jonathan, Jennifer och mannen i mitt liv.
När vi skulle gå och lägga kidsen så skulle vi kalla in kattorna Isak och Jim men lille Jim han ville inte komma in... Trodde vi men han var helt olycklig och satt skrämd uppe på grannens garagetak! Stackaren, han kallade och kallade och jag kunde först inte lokalisera var han var, men hittade honom till slut tack och lov.
Nästa veckas måste är att köpa halsband till dom små rackarna, så dom inte blir tagna för strykar-kattor. Nu när dom är både kastrerade, vaccinerade och öronmärkta.

Ha det bäst alla!!!!

2 kommentarer:

nettan sa...

4 dagar går fort....
sen är det lata dagar som gäller....
ses på tisdag.. vilket jag tycker är länge till.. kram

Kim sa...

Huga! Nu räknade jag efter hur många dagar jag har kvaaar på semestern...... glömmer det strax!
Och, ja, halsband på!!! Omedelbums!