tisdag 21 juli 2009

Två dagar kvar...

Nu är det bara två arbetsdagar kvar till semestern ;O)

Nu ska jag bara se till att Jonte blir frisk från sina svinkoppor, han ser hemsk ut i och vid näsan och på hakan den stackaren. Har fått salva som ska ta bort det förhoppningsvis, fick tips från Stora syster att man kunde ge nån tabletter mot klådan, så det får bli apoteket igen i morgon.

Har varit och tränat idag, äntligen en kanonträning, nu é det bara vägningen imorgon, som jag tyvärr nog inte kommer att bli så glad över, har haft det för bra och rört mig för mycket.
Undrar vem det är som stoppar in allt i min mun???
(okej, jag vet egentligen...)

Go´Natt och sov gott ;O)

2 kommentarer:

nettan sa...

de e jag som tvingar dig... kram n

Anonym sa...

Tror det är samma troll som stoppar in mat och godis i min mun....Fasar för kvällen...USCH!!!/Nina