onsdag 15 juli 2009

Hmmm..!!!?

Min prognos på VV är inte helt ok, idag gick jag dit (fastän jag inte ville!?) och hade gått upp +0,7kg. Asså jag blir sååå trött och så var det så lätt innan. Hur svårt kan det bli egentligen...
Visst man lever bara en gång och man ska ta det som det är, jag har varit duktig än så länge bla, bla, bla, och inte gått upp en hel massa visst... men om jag fortsätter att misslyckas så är det ju inte hälsosamt heller å andra sidan så kan man ju inte gå genom livet med en hel rad misslyckande... oj vad det blev mörkt helt plötsligt, det var ju inte meningen...
Nu skulle det vara ljusa, fina positiva tankar, jag ska göra som I-M(min allra bästaste arbetskamrat, så det så...)som säger om man tänker att man ska lyckas så gör man det med. Hon lyckades med sina "problem" med att hålla hastigheten när hon väl tänkte att -"Jag är väldens bästa på att hålla hastigheten."
Jodå, jag ska minsann göra en I-M när jag ligger på min spikmatta i kväll, och använda det som ett mantra "- Jag är världsmästare på att gå ner i vikt och hålla det!!!."

Annars är det ok, imorgon ska Jennifer få opererat in sina rör i öronen, så klockan 05.45 går reveljen då ska hon premedicineras och klockan åtta ska vi vara i Trelleborg.
På kvällen i morgon ska vi hem till Rolf & Ingela det var såååå länge sedan vi sågs och det ska bli jättekul att träffas igen, saknar våra "gamla" men oj så snygga grannar...

En liten mini-spa träff ska oxå hinnas med på fredag med Syster Yster och Storasyster, någon börjar att odla skog tydligen!!! Ha ha hahahaah....

Kisserunda med Kricka sen bingen nästa...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir viktminskning till nästa vecka...fortsätt kämpa på...du kan om du vill ju....Kram Nina

nettan sa...

jag tror jag behöver lite av i-m mantra... jag känner mig helt kass...
ses i morgon..

Kim sa...

Gumman! När du tänker på dej själv, tänk dej hur du ÄR smal och vacker och hur du nu vill vara. De mål du vill uppnå, ska du tänka på som om du redan var där.. och varje gång du tittar i spegeln så säg: "Jag älskar dej" till dej själv!
Kramar! Saknar dej! Älskar dej!