söndag 26 juli 2009

Ingen sovmorgon idag inte...


Idag kommer svärmor, hon fyller år idag. Får nog ta fram vinet till grillningen ikväll (kanske börjar jag snart...)
Har varit duktig på att städa dessa dagarna eftersom Kricka hon fäller så dant att jag är orolig att hon ska bli en nakenhund!! Hältan har gått över, har ingen aning vad det kan ha varit.

Återkommer...


Denna dagen blev inte som vi tänkt oss , för en och en halv timme sedan så blev vår katt Isak påkörd och dog nästan direkt. Ibland så undrar man hur mycket man ska stå ut med, kan inte förstå varför? Barnen ledsna och vi också...

3 kommentarer:

nettan sa...

jag kommer....!!!!!
om du öppnar vinet....nu...
jag hade kommit ändå det vet du.... stor kram till dig min älskade syster..

Anonym sa...

Tänker på dig och barnen nu när det är så svårt...Kram Nina

Kim sa...

Åh! Kramar i mängd till er!! Tänker på dej, puss..