fredag 24 juli 2009

SEMESTER!!!!!

Nu har jag semester, jippie ;O)

Har fått gjort massor idag reveljen gick klockan 7.45 (det var ganska segt att stiga upp...) men hade en vaxning kvart över åtta. Har sedan dess fixat matsedel och ska snart ner och handla, har dammsugat och kidsen har kamrater som dom leker med, och framför allt jag har ätit en låååång frukost - mums!!

Jag och syrran blev med bjudna på tjejträff i Malmö igår, dom andra som inte jobbade träffades redan innan fem och käkade tre rätters middag på Gränden, det var tydligen fantastiskt gott! Och jag slöt upp efter att jag fixat till mig efter jobb, inne i Malmö på Lilla Torg.
Vi hade väldigt trevligt och jag hade nog fyllt min blogg om jag skulle skriva om allt men mycket, mycket trevligt var det. Och minsann om man inte blev lite uppvaktad och bjuden på drinkar;O) (kändes bra för självförtroendet!!) Pratade en del (tro det eller ej!!) engelska eftersom danskan från Ålborg är inte helt lätt att förstå. Lite Tequila så klart;O) och både päroncider och Carlsberg. Några karlar från Turkiet kom bort och pratade lite och trodde minsann att Nina var turk bara för att hon kunde säga hej på turkiska, ja, ja... Kul och helt klart nått som jag måste göra igen, snart!

Återkommer...

3 kommentarer:

nettan sa...

:-)

nettan sa...

hoppas mår bra i dag::::kram

Kim sa...

Åååå vad det låter trevligt! Lite uppvaktning gör susen för självkänslan! Sträck på dej snygging!!!!