torsdag 2 juli 2009

Solen skiner!!!

Vilket underbart väder vi har haft idag!!!! Älskar solen och sommaren;O)
Vi har varit på simskola idag, sedan stannade vi kvar på badet till klockan 14, och gissa om jag har bränt mig!! Man é duktig på att smörja in Jennifer eftersom hon inte är så sol-tålig, men glömmer sig själv, så duktig sååååå...

Har varit två turer till Torvprodukter idag och köpt jord av högsta klass ( iaf enligt han som sålde det...) Det var meningen att jag skulle ta in allt på baksidan med rullebören, men det var för varmt. Vi cylade en tur in till byn istället för att våldgästa Lasse & Fredrik. Men tror ni att dom var hemma -NEJ!! Men skam den som ger sig, vi var ju kaffesugna, så vi tog inom syrran och svågern( där får man alltid kaffe!!) så där satt vi i den ljumma sommarkvällen på altanen och njöt.
Nu har kidsen äntligen somnat, dom tycker att det är alldeles för varm på ovanvåningen och jag håller med dom.
Jobb i morgon, sen är det sillamarknad i Skanör på lördag som gäller, vi träffar alltid delar av släkten på Hovbackarna för att äta middag tillsammans. I år tänkte Anette och jag faktiskt cykla dit, det är många år sen vi gjorde det sist...
Har varit och vägt mig idag, det var inte så trevligt plus 1,7!!!! Men jag har själv tuggat och druckit gott vin till det - ny tag är det som gäller nu... Men jag joggade iaf dit och power-walkade hem, så några mtionspoints blev det nog ändå.

Natti natti ;O)

Inga kommentarer: