lördag 25 juli 2009

Födelseda...

Jaha, tänk 37år!!!! Nu e´jag ju lika gammal som min mamma????!! Eller, hur va´det!

Men ivf som helst så älskar jag födelsedagar, fått första grattiset av Storsyrran och en silver ring som är jätte tjusig tillsammans med ljus och scrub till benen. Blomma av mannen och teckningar av kidsen alla fyra eftersom vi passar Bella & Tim oxå idag.

Nu kommer mamma & pappa så jag får sätta på kaffe, återkommer...

Tebax igen...
Oj, oj vad denna dan har försvunnit i ett huj! Men det är väl för att man är så lycklig?
Blommor av mamma och pappa och massa gratulationer - Tack för det allihopa!
Vi har just kommit hem från en fyrtioårs fest, med gott kallskuret och massa god dricka till det, Tim den galningen han tryckte i sig hela fyra kycklingspett!! Fattar inte var han gör av allt. Töserna skötte sig exemplariskt och tog nästan alla i hand och hälsade fint. Kul när folk som inte känner dom säger att dom är så väluppfostrade ;O)
Jonathan han var hemma själv med doggsen och ringde just för han tyckte att det var ite läskigt att vara ensam, så nu ligger alla utom han i sängarna och sover sött.
Jag är lite sugen på att se den andra filmen som jag hyrde i går, vi får se. Hade ju tänkt se den med Peter men han é trött, hmm...

Okej det har varit en skön dag och ännu en stundar i morgon ;O) Lycklig!

3 kommentarer:

Petra sa...

GRATTIS DIN FIALISA!!
Kram Petra

Sarah sa...

Grattis gumms!!!! Kramar från oss

Kim sa...

GRATTIS!!!! Tre år till sen e du bara tio år yngre än mej!!! ...?? hm.. eh?