fredag 19 december 2008

GRATTIS BELLA 4ÅR!!!

GRATTIS BELLA 4 ÅR IDAG!!!!

Så har mosters favve fyllt fyra år idag, tänk vad tiden går fort. Jag glömmer inte när det var dax att lilla Bella Bus skulle titta ut, inte så liten heller 4,2 kg. Lite runda kinder hade hon allt, den lilla gull-ungen.

När Bellas mamma ringde och sa att det gör ont, så slängde den oroliga systern sig i volvon och fick för första gången testa turbon riktigt (ja andra ggr var ju när Tim kom!!) När jag kom ut till syrran då hade hon så ont att till och med Tomas fick sig en avhyvling, ja kanske jag oxå(en liten bara) In till Lund och snart kom lilla Bella Bus.

Det dröjde inte länge innan vi åkte dit och gratulerade. Jonathan var helt salig och var så glad för sin första kusin. Jennifer var också intresserad men var ju bara ett år och tre månader gammal och förstod nog inte riktigt hur det gått till. Helt fantastiskt sjukt vad man kan bli förälskad i sina syskonbarn, fast dom känns nästan som mina med...

God Natt Min Skatt!!!

(Okej, sarah jag cyklar kanske inte till skoboijderna, långt, lång bort. Ert kommer med posten!)

1 kommentar:

Anonym sa...

MES.....vi har ju ingen snö heller, så det hade varit barmark hela vägen. *ler* Kram