lördag 27 december 2008

Vad tiden springer fort!!

Shit, vad tiden springer iväg. Insåg just att jag varit iväg på så mycket den sista veckan att den bara försvunnit...
Helt otroligt det har varit både julafton med allt vad som tillhör den, julmat, familjen och klappar. Jobbat har jag oxå hunnit med alla juldagarna - naturligtvis! (Nu när Mannen i Mitt Liv är ledig, såklart:( ...) Nu är jag ledig lördag och söndag men sen jobbar jag nyår. Man får trösta sig med att man får lite(med betoning på lite!?)extra pengar i lönekuvertet. Det är alltid något att trösta sig med.
Firat jul med syrran och hennes familj, eftersom dom i år varit i Marieholm hos Tomas mamma. Så nästa år är det som "vanligt" enligt mig ( och det innebär att alla är samlade)

Vad har vi mer gjort eller vad skulle jag velat göra. Jag och Mannen var i Malmö för att handla inför julafton, och landade på Hjula där införskaffade jag en jättebra arbetslåda till alla mina scrap och pärl grejor. På Mannens initativ!!!! (det händer inte sååå ofta) så det blev en riktig genomkörning på alla mina saker som jag inte hade jättebra ordning på. Tack för det.

Idag har vi varit och hyrt en film som vi ska se tillsammans med kidsen och äta tacos, det kan bli lite omväxling nu efter alla dagarna med rester från julafton. Vill inte påstå att jag inte gillar sill, lax, skinka, julgröt och allt annat men om man ätit det till middag i x antal dagar så börjar man bli liiite trött på det.

Glöm inte bort varandra i vardagen och gör inte saker till slentrian. Var rädda om varandra...
PÖSS...

Inga kommentarer: