torsdag 18 december 2008

Skärpning!

Inget kul på vägningen igår, hade lagt på mig 2,5kg!!! Usch, det var inte bra...
Måste ta nya tag nu, skrev dessutom på nån form av avtal med mig själv om att jag skulle gå ner detta plus 0,7 kg fram till den (!?) 21/1 -2009. Snacka om att ge sig själv en utmaning! Men det måste gå.
Annars är allt precis som vanligt inför alla julförberedelser här hemma hos oss, jag har i vanlig ordning inte fått iväg julkorten, men de ska förhoppningsvis postas i morgon. Annars får jag väl cykla ut dom, så får jag extra points!!
Jag och syrran var ute och testade våra stavar igår, jag tog inte på mig min reflexväst om jag skulle träffa på nån som jag kände!! Efter ca 45 minuters klickande med stavarna blev ljudet helt plötsligt väldans högt, jodå vi hade tappat vars en dämpare på våra stavar. Så man kunde mycket väl höra oss om man nu inte skulle se oss, så dumt. Det kändes väldans konstigt att gå med stavar men det gör nog någon nytta för det kändes ändå att man varit ute och motionerat. Men hädan efter så går vi utan våra töntiga stavar.
Har varit i stan med Bella idag, hon fick välja ut vad hon önskar sig i julklapp, det var avklarat på ganska exakt en och en halv timme, inte dåligt tycker jag. Bara tösabiten blir glad, puss på dig Bella- Moster älskar dig!!!!!!

Sussa gott, nu ska jag dammsuga!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken skillnad....här uppe är det super-tufft....eller hur man ska säga....att gå med stavar. Vi snackar allt mellan 18-åriga pinglor till 98-åriga Agda. ALLA går med stavar..... Och cykla ut med julkorten....he, he, he....Säg till när du är på riks 80 så sätter jag igång kaffe. Kram

Kim sa...

Det kan man kalla felstavat...

Anonym sa...

nu e de jul.. efter jul tar vi.. kampen med x kilona.... kram..