onsdag 3 december 2008

Ledig!!!


Min lilla familj vintern 2007.

Äntligen två dagars ledighet, har så mycket som jag vill hinna med. Är bara tyvärr inte så bra på att prioritera och det blir oftast så att jag gör allt och till långt in på nätterna! Jag vet det är inte bra...
Idag har jag i alla fall fått upp Jennifers stjärnfall och fyra julstjärnor i fönsterna, dock ej de dem som jag brukar ha i fönsterna ut mot gatan, för lampor och adapter har jag i jul-lådorna på vinden och dit går jag helst inte(där är äckligt uppe!)
Mannen fixar det i morgon, om jag inte gör det själv i alla fall eftersom jag inte klarar av att vänta till klockan sju på kvällen då han kommer hem från jobb!! Ja vi får se...

Annars så har jag fått en sån fin gåva idag av en helt nyfunnen vän -Nettan som hade gjort ett så sött halsband till mig!!! TACK, du e´så go;) (längtar redan till januari spa´t...)

Jo, jag var ju så nervös inför vägningen idag - stressade dit för att hinna vägas innan boxningen och då hade jag kört ifrån min bok som man för in vikten i och där man ser att man är månadsmedlem, jättebra början men då säger den fantastiska konsulenten som var där att -" Det är väl inget problem, väga dig kan du väl göra utan pappret!!!" Så sant vilken tur att det finns positiva människor även på VV( den andra konsulenten på invägningen där jag gick innan är inte mycket att hänga i granen)
Sagt och gjort, upp på vågen och förvånad så har jag "bara" gått upp 0.1kg. Det är i princip ingenting! Vad glad jag blev, med tanke på att jag åt smörgåstårta i lördags och drack vin och dessutom proppat i mig mina goda himmalagade havreflarn med russin i.... (gudagott!!)

Nu har jag fått en sån inspiration igen, tack för det.


Upp på motions cykeln en timme...

(okey då kanske i morgon då...)


Inga kommentarer: