onsdag 6 maj 2009

100:e inlägget!!!!

Jaha så var det hundrade inlägget ute oxå!! Ganska ointressant men kul...


Detta har jag "stulit" på Nagel Petras blogg (mitthundliv.webblogg.se), tyckte att de var så bra att jag vill dela med mig dom!

.................................................................................


Inom mig lever en mager kvinna som desperat vill kom ut. Jag brukar tysta ner henne med kakor.
(Okänd)
...................................................................................
Och kom ihåg mottot: Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp.
Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen, en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikandes "Vilken häftig resa"
.....................................................................................
Invägning idag är sååå nervös, jag vet inte vad det är men jag trodde att jag var på G igen, men det känns som om allt rasar... Måste bara kämpa vidare, jag vill verkligen lyckas denna gången!
Återkommer med min dom senare i kväll.
Jag é tillbaka...
Jomenvisst, jag sa till syrran att jag har säääääkert gått upp minst ett kilo (böl, böl, böl!!) på vägen in till V.V. Men se jag hade ju gått ner 0,8kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så nu är det exakt 15,3kg sen i december -08.
Har oxå gjort av med en "mindre" summa pengar på en Chevalier jacka och en dito fleecejacka, snacka om att jag kommer att vara snyggast nästa jakt( eller iaf renaste jackor!) Och naturligtvis gott, gott kaffe hemma hos Nettan. Jennifer var så trött att hon somnade i köksstolen, så é det när man inte går och lägger sig i tid...
Träning som vanligt på onsdagar - så jäkla skönt att få svettas loss lite. Och naturligtvis träffa sköna typer, eller varför inte sköna att se på, i synnerhet nästa pass med en massa mer eller mindre vältränade yngre män.
Nu inser jag att jag nästan fick tantvarning, sen när började jag säga män, har alltid sagt killar. Nu blev jag helt knäckt ;O( Usch usch!!
Iaf så kan man ju faktiskt få titta vare sig de är män eller killar, inte sant?
Natta lillan, duschen, få storgrabben i säng sen är det en stor kopp kardemummakaffe och tv´n i min ensamhet, SKÖNT!!! Tjingeling...

1 kommentar:

nettan sa...

du som är så duktig...kroppen måste ta en paus precis som hjärnan..
jag behöver mer pepning än du.....
ses snart... kramis