torsdag 7 maj 2009

Längtar...

Tänk att man kan bli så beroende av någon att det gör lite ont i själen bara för att man är lite ensam. Hade gärna velat att Peter var här nu...
Jag som så tufft skrev häromdagen att jag skulle vara Kungen-över-fjärrkontrollen tji fick jag, nu skulle jag hellre krupit ner i sängen och kramats lite.

Jonathan har varit med morbror Tomas och fiskat nere vid andvattnet. Och fixat lite med fodret o. div. Han kom hem lite senare än vad vi hade tänkt, men oj, oj vad han var nöjd!! Bättre morbror kan han inte få. Tack för att du finns Tompa...

Jaha, nu får jag välgå upp i vårt sovrum och se om jag får plats i sängen! Kom just på att jag faktiskt inte ligger där ensam!! Båda min härliga kids ligger ju där och sussar så sött. Och tar bergis upp mer plats än vad de behöver.

Nu kan jag kramas lite iaf;O) Skönt...

1 kommentar:

Kim sa...

Utan sin äkta hälft är man halv... det är då man känner alldeles extra uppskattning o kärlek till allt annat man har. som t ex härliga ungar och hundar och glöm inte... kärleken till sig själv.. ha det gott vännen, du e en pärla.