onsdag 20 maj 2009

Onsdag=vägning & Box

Om man lägger ihop allt det jag gått ner sammanlagt sen 4 november 2008 så blir det 18,2 kg !!Helt otroligt det är ju 18 stycken enliters mjölkförpackningar eller 36 stycken 500grams Bregott, det tål att tänka på eller hur!
Och om man slår ut det på hur många veckor jag hållit på så blir det genomsnittliga summan som jag gått ner per vecka 1,4 kg, inte illa pinkat.
Det känns verkligen som en vinst och dessutom så tror jag att jag är lite modigare och tuffare till sätter och vågar stå på mig själv lite mer iaf och vem vet det beror kanske på att man vågar tro mer på sig själv och är lite stolt för det man gjort eller klarat av...
Syster Yster har bara fyra kilo kvar till sin mål vikt och sen är det jämnvikts programmet som gäller för henne, hon é verkligen duktig. Och har blivit såååå himla snygg, det är inte annat än att man är lite pinne för att hon "en min"... (även om hon kan skälla på mig för att jag håller mitsarna fel, enligt henne;O))
På tal om träning så har det ju varit boxning idag med och det verkar minsann inte bättre än att det ska vara träning hela sommaren varje tisdag, jippie!!! Annars så har vi tänkt att gå på Rehab och träna under sommar uppehållet så man inte tappar för mycket, jag har upptäckt muskler som denna kroppen har döljt vääääldigt väl... Hmmmm!!

Peter och Jonte ska på scout läger i helgen, jag ska lämna dom klockan 09.00 scharp (stavas det så, ser helt fel ut??) och sen kommer dom inte hem förrän på lördag kväll. Jennifer och jag ska äta frukost hos syrran och favve svågern, för att sedan hjälpa dom med att sätta upp deras nya trappa till ovanvåningen, det kommer att bli riktigt snyggt!! Bilder lovas under helgen.

Gissa vad jag gjorde i går kväll!! Skulle grilla hamburgare och skulle "bara" gå in och då hade vi fått besök och vi började att prata, när jag kommer ut till grillen då står ALLA hamburgarna i ljusan låga, det blev bara svarta kolbitar kvar. När jag skulle rädda dom från lågorna så var det så varmt att mina fransar som jag just fått på plats krullade sig och blev inte alls fina, starkt jobbat Camilla!! Så J-V dumt och idiotiskt. Det blev att sätta sig i bilen och åka till köttaffären för att göra ett dyrt inköp av texasburgare ( jag prutade visserligen fem kronor per hamburgare för jag tyckte att 25kr stycket var liiiite att ta i!?)
Men det blev hamburgare iaf till familjen och friden lade sig i hemmet igen (Peter var jätte(!!!!)sugen på hamburgare nämligen!!)

Sarah: Det gör inget att du inte skriver, jag misstänkte att du var lika nyfiken som jag på vad du hittar på och vise värsa!! Kram på dig och det är ju ett måste att du bloggar!!! ;O)

Kram på er alla, nu ska jag duscha efter boxningen;O)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm, inte bra att bränna maten ju!! Och inte krulla fransarna heller. Du får väl in och se om dom kan fixa dom till dej..... Kul med läger! Hoppas dom får kul. Vart ska dom?? Kram Sarah

Kim sa...

du e tokig din krulltott!!! men himla duktig med viktnedgång och träning!!!!! Idag efter citykörning o rondell sa han att det går fort framåt!!! Haha så glad jag blev!! kanske ska bli busschaufför?? // Kramelikram!

Vildandsmamman sa...

Du är jätteduktig Camilla - jag är impad!!!
Hoppas ni har en skön dag i dag i Köpenhamn :)

Lillsyrran sa...

Du e BÄST!!!!! men KASS på att hålla mitzarna som jag vill!!! trots att du blivit lite bättre på det.
Krammmmmmmmm lillsyrran