tisdag 19 maj 2009

Ny fransar!!

Idag har jag varit hos Petra och fixat mina fransar, på Petra´s Skönhets nya lokaler. Det var ungerfär en timmes skön avslappning, titta på mina bilder och se förvandlingen...


1. Så här såg jag ut innan jag körde till Petra.



2. Nu har jag tvättat av mascaran och blivit desinfekterad och mina underfransar har blivit fast tejpade, snyggt va?


3. Ett öga klart, det var en ganska stor skillnad och tog sin lilla tid med stor koncentration från Petras sida. Jag bara njöt ;O)



4. Nu är det klart, så här ser det ut ovanifrån, dom är ganska långa. Mina egna fransar är rätt långa i sig själv men dessa är ca 1,5mm längre än mina egna ute vid sidorna. Och dessutom slipper jag att sätta på mascara på kanske tre, fyra veckor. Det ska bli skönt att slippa det.





5. Så här ser slut resultatet ut, inte illa pinkat tycker jag, svarta och täta. Och för alla er som undrar VARFÖR!!! -" Jo, för att jag förtjänar det, nu har jag gått ner så mycket i vikt, som jag ville för att jag skulle få en liten bonus-sak till mig själv. Och istället för att belöna mig med godis eller nått annat onyttigt som en god resturan middag eller pizza så blev det detta istället!"
Har just kommit hem från Ninas inredningsparty, som var riktigt kul, massa fina saker. Jag hade lovat mig ( läs Peter!) att inte köpa nått, så det gjorde jag inte heller....... eller jo, det gjorde jag ju. Två jättefina lyktor som ska och förgylla vår blivande uteplats som ska komma till snart! Och två ljuslyktor som ska hänga i päronträdet, så man kan sitta och pussas på bänken därunder och mysa i skenet av ljusen. Såååååå romantiskt, har man inte en man som är så bra på det så får man själv se till att det blir så...
Krama varandra... ;O)




1 kommentar:

Anonym sa...

Men shit....va det SÅ länge sen.... FÖRLÅT! Jag som läser varje dag....nu blir jag besviken på mig själv!!

Ang. fransarna....är sista kortet så dom ser ut nu då? Jag är inte så "med" när det gäller fransar.... Såg först bilden med tejpen, så innan jag läste trodde jag att du hade opererat dej...ha, ha, ha....

Ska försöka bättra mej på att skriva här. Trodde jag skrev oftare, men då är det väl mer att jag TÄNKER vad jag ska skriva och så kommer väl annat (läs: Charlie) emellan.

Kram