lördag 23 maj 2009

Zoo i Köpenhamn

Eftersom jag är så fantastiskt duktig på det här med data och inte kan få in mer än ett visst antal bilder per inlägg, så kommer här fler bilder från zoo i Köpenhamn. Så om du/ni vill se allt så kolla in inlägget efter detta... ha ha ha ha fatta ni vad jag menade?? Knappt jag själv...



Tim får smaka Jennifers glass, oj oj oj vad gott!!

Dessa små kejsarpingviner (tror jag det var?) var så roliga dom gjorde värsta showen för kidsen, och söta var dom oxå!!

Jennifer fick välja mellan en ansiktsmålning och en lösfläta att sätta i håret & valde ansiktsmålningen. Det blev en härligt lila fjäril och alla sa till henne att hon var så fin. Och visst blev hon...



Barnen & Tomas står framför isbjörns skylten som skulle vara i naturlig storlek, dom e stoooora...




Så gulliga och visst gjorde dom sig till för alla som tittade, jagade fåglar och kastade köttben.
Det var allt... go´natt ;O)

3 kommentarer:

Sarah sa...

Åh, zoo är så kul......och deras glass är bara SÅ god!!! Mmmmm, men jag FÖRUTSÄTTER att ni åt en glass från mej. Och tog några danska öl......så dricker jag Norrlands Guld för er. Ha, ha, ha..... Hörde att ni inte kommer. Men vi kanske skulle kunna planera en tripp till nästa sommar.... Kram

Kim sa...

Ser redit myspysigt ut!! Men var är du? ... hihi.. glöm inte skicka mej det där du skulle skicka.. jag väntar vid datan... ses imorrn!! // Kram!

Köpenhamn zoo sa...

Hej!

Ser ut som ni hade det riktigt trevligt, måste ta mig till Köpenhamns zoo med en dag.