lördag 16 maj 2009

Solen skiner - inte alls de...

Och var é den utlovade solen??? Hallå den skulle ju vara här hela helgen!!

Trots att jag var sent i säng och med både vin och irisch coffee i kroppen så vaknade jag 07.15 (varför????) kunde absolut inte somna om så på med motionskläder och efter att letat i sådär 45 minuter efter min Mp3 så sket jag i den och gick utan, jag och Kricka gick "milen" hemma hos oss genom Bökeberg osv. det tog en timme och tjugo minuter. Och solen sket i att skina på oss...
Men det var skönt och vi fick en välbehövlig motionsrunda vi två.
Har varit på Gyllene M:et tillsammans med favvo-svågern och Bella & Jennifer fick ansiktsmålning så nu ser de ut som Hello Kitty, sååååå fina dom är!!
Skulle varit i trädgården men eftersom solen har övergett mig så sitter jag framför datan ist och ska se filmen Det flyter, den ska lämnas in innan klockan 18.00 så jag får väl se till att bli klar med den...

Återkommer......

Inga kommentarer: