lördag 16 maj 2009

Trevlig kväll ;O)

Efter jobb så stack jag genast hem och jag och Jonte fixade på ovanvåningen, har möblerat om ordentligt. Jonathan har fått vårat rum och vi har tagit tillbaka Jontes igen, det blev kanon!!
Tog visserligen lååååång tid men ändå...
Haft en trevlig kväll med sushi och trevligt sällskap, tyvärr så var Mannen i mitt liv inte med men kom lite senare efter att varit och lekt med sina arbetskamrayer, dom har skjutit pilbåge i Malmö och käkat middag.
Nu ska jag gå och lägga mig, för att samla krafter för allt trädgårdsarbete i mogon.

Kram på er allihopa och ha en mysig helg, dom har lovat fint väder hela helgen ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

har du allt det fina vädert hos dig....vi har då inget fint väder...
ha för att du plåga mig i går .. det blev bra.. trots allt..
kram syster stor...