tisdag 10 mars 2009

Frisör...

Detta är Peter efter att han har blivit klippt av barnen, snyggt va....
Vi behöver nog ta en bit till pappa, eller hur??!!


Kika på filmen när Peter blev klippt!!!!

Idag har vi haft värsta klippstugan hemma hos oss, och vilket fint resultat. Jag behövde "bara" fixa till det lite och det blev nååågot kort vid öronen!!!

Men man får ju offra sig lite för att barnen ska ha kul, eller hur!!

Ledig imorgon och jag och syrran ska göra stan, ska se om vi kan köpa en boxsäck. Så jag kan träna lite annat än bara motionscykeln. Man kan lätt tröttna på att cykla i en och en halv timme, typ... Kanske det blir ett par nya träningskläder oxå, de gamla behöver förnyas. Inte för att jag förtjänar det men jag behöver det verkligen.

Ha en trevlig kväll alla // Pöss

2 kommentarer:

Kim sa...

JO! Du förtjänar verkligen nya träningskläder!!!Köp det finaste dom har!

nettan sa...

klart d skall ha nya träningskläder...kom i håg vad jag skrev......i smset...
du är duktig,...
kram