onsdag 25 mars 2009

Inte idag heller!!

Axa håller fortfarande oss på halster... Den som väntar...

Har varit och vägt mig idag, inte någon direkt överraskning men jag hade tyvärr gått upp 0,5 kg ;O(
Men helgen har inte gått direkt i hälsans tecken har tryckt i mig både godis och två pizzor. Men oj, oj, oj vad det var gott, det satt som en fläskläpp!!!
Det är bara att ta nya tag, har lovat mig själv att det skall vara minus tecken före siffran nästa vecka, oavsett vilken siffra det är!

Också naturligtvis träning på boxningen - alltid lika kul!!! Ska vara en riktig snusk-fia och strunta i att duscha ikväll, jag giter helt enkelt inte. Och ska dessutom köra igång storstädning i morgon så det är väl knappast lönt...

Och nej, hemligheten är inte att jag är gravid ( tyvärr, för det är väl inte någon som undgått mitt tjat om att jag vill utöka familjen...) Den som väntar får se...

Kram på er alla ;O)

1 kommentar:

Kim sa...

Då får jag behålla dej på jobb ett tag till... jippiiiieeeeee!!!!