fredag 20 mars 2009

Oj,oj,oj,oj...


Nu mår jag precis som jag förtjänar, ILLA!!!! Har just tryckt i mig ett helt stort choklad själv! Jättebra, eller hur. Urbota idiotiskt...

Igår så sa Jennifer att hon ville sparka hem från dagis idag, och eftersom jag är en riktig hönsmamma och tänkte att då får jag gått lite oxå, så sa jag att det är ju klart att du får. Sagt och gjort tog bilen till jobb i morse och körde hem efter jobb, gick in till dagis för att hämta Jennifer också gick vi hem. Jätte skönt väder och Kricka tyckte oxå att det var skönt att få springa lite lös.
14300steg har stegräknare stannat på i denna stund, inte illa pinkat för en smått överviktig snart medelålders brud (läs* tant*)

Nej nu fortsätter Lets Dance som jag och Jonathan sitter och tittar på i vår ensamhet, och det gör ingenting för nu är det vår kvalitets tid. Jennifer och Peter är inne hos Tuva. Nu ska jag mysa med min lille grabb (läs *snart stora grabb*)

Kram, kram !!!

2 kommentarer:

nettan sa...

Du tant.. choklad är bra ....
för då måste du träna lite till och det vet jag att du kan..... ibland måste man fuska.. kom ihåg att "fel" är framgångar....
kram

Kim sa...

Det är väl inget att bry sig på nu. Ätit, snart utskitet o borta! Hahaha!!! ( du e så aktiv, det e lugnt, vännen! )