måndag 9 mars 2009

Måndag

Ännu en dag avverkad, känns det som. Usch det har varit en tung helg, jobbigt, jobbigt...
Men en ny dag kommer den med, så nog ältat om detta.

Peter och Tomas åkte till Stockholm i söndags för att lyssna på Metallica tji fick dom. De ställde in pga magsjuka(tror jag det var?) så det var bara att sätta sig i bilen och åka massor av mil hem igen, inte så kulk. Att det sen var dåligt väder, modd och dimma och lite snö gjorde inte färden mycket roligare. Klockan 06.10 var han hemma i morse, och ganska slut. De hade blivit lovade en ny konsert i maj så då får han väl göra ett nytt försök!!

Har vaxat Lena i kväll - det behövdes verkligen!!! Det var cirka 2,5 månad sen sist sååå det var långhårigt ;O)

Jag har inte alls mått bra idag i min mage, vet inte om det är nått jag ätit eller inte har ätit eller om jag har magkatarr. Har iaf knappt kunnat äta och fått upp vattnet oxå. Men nu på kvällen så känns det lite lugnare ( jag har varit på kursen hos syrran och hjälpt till och det rensar både kropp och hjärna.) efter proviva och en smörgås. Vi får se vad det blir av det...

Ska gå en liten sväng med Kricka innan jag går och lägger mig, sussa gott alla :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på magen!!! Kram

nettan sa...

då är det synd om om båda
jag är inte heller ok ...
kram