tisdag 24 mars 2009

Inga puppies idag...

Ännu så länge är det lugnt hemma hos Axa, inga valpar på g ännu. Men hon ser ut som en spärrballong!!
Dagen har varit bra, jobbat och sen fikat hos syrran. Jennifer och Bella blev hämtade av mormor och morfar på dagis idag sen åkte de in till stan och shoppade loss lite. Mamma och pappa har blivit väldigt duktiga på det sen mamma oxå går hemma hela dagarna ;O)
Jag hade bett dom att inköpa en ny hjälm till Jenna som hon ska ha när vi åker scootern, den vi har lånat nu är nog inte så bra ändå eftersom den är en skidhjälm egentligen. Det är inte så lätt att hitta en hjälm i rätt storlek till små barn, tyvärr. Okey om man har typ 2000kr liggandes över så kan man.
Pappa upplös syrran och mej om att våra kids nog trodde att de fortfarande var på dagis för dom sprang mest runt och busade (*läs skrek och stimmade) på hjula!!!
Men trevligt hade de haft allihopa och det är ju det viktigaste, eller hur!!
Peter har varit nere på Flamman de tränar inför ännu en teater som skall sättas upp, han tycker att det är så himla kul, och det är ju bra att han oxå har ett intresse han med ( vi gör så mkt tillsammans och missförstå mig inte, men det är bra att göra nått för sig själv ibland oxå)
Jag och Jonathan stack bort och hämtade Jenna hos moster och morbror eftersom hon ätit middag där idag, också blev det glass och kaffe innan vi stack hem igen.

Det händer mycket nu, återkommer om det vid ett annat tillfälle. Det är hemligt ännu... hmmm...

Yjingeling på er alla ;O)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inga pupps.....åh....jag hade hoppats!! Kram

nettan sa...

har du hemlisar för mig????
nu bli jag sur.... :-( kram

Anonym sa...

hemligheter.....Jag vill ju veta.....Kan kanske ana det...handlar det om dig????/Nina

Kim sa...

hoppas glada hemlisar för dej och kanske blir det trist för mej? fast jag blir hur som helst glad om du är glad.... vad jag dillar, ingenting vet ju jag för det är ju en hemlighet!!!