torsdag 26 mars 2009

Inte idag heller...

Inga valpar ännu än...

Men jag hittade en tragisk bild på mig själv som jag tänkte visa för er. Den är inte direkt trevlig att titta på men iaf så är det nog en av de bilder där jag väger som mest, då stod vågen på 126 kg ungefär. Det tål att tänka på med tanke på att jag tog storlek 54/56 i kläder!! Inget upphetsande direkt. Så sen denna bild är tagen så har jag gjort av med 31 (!!!!) kg av mig själv, det är en hel människa typ...

Annars har dagen mest gått i trisstes och deppasi, har inte skött ett dyft och det känns faktiskt helt ok! Men i morgon då blir det trevligt värre - då är det den efterlängtade spakvällen med systrarna!!
Jonte ska på disco och jag ska följa med mamma på MRI i Malmö. Det ska handlas och städas en del infö kvällen och förhoppningsvis ska valparna ploppat ut och allt är frid och fröjd. Peter och pappa ska på reception och vara fina i pingvindräkter, ska se om jag får nån fin bild på dom att sätta in vid tillfälle.

Tjing tjong ballong ;O)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, spa igen.....och jag är inte i Skåne. Ni får inte ha spa utan mej.....så det är bara att ringa runt och avboka. *blink* Å inga pupps......hon vet hur man ska göra för att stressa omgivningen. Ha, ha, ha..... Kram

-mitt hundliv- Petra sa...

Du är superduktig!!
Jag önskar jag kunde med samma kraft som du.... Hmm...
I dag är du jättefin, snygga naglar har du dessutom!
Keam kram