onsdag 21 januari 2009

Inspirerad till tusen;o)

Först och främst ska jag erkänna att det var inte 0,7 kg jag gått ner förra veckan utan 0,6!! Så fel det kan bli ha, ha, ha, ha, ha!
Iaf så hade min träning på cykeln varit till stor nytta med tanke på att jag unnade mig god mat i helgen och två glas vin - 1,7 kg hade jag gått ner. Och det känns så himla inspirerande att känna att man kan (tom jag!!)
Har varit och boxats efter invägningen idag hade nog vår tränare tagit något "piller" för han var helt spidad och redigt på gång, men jag klagar inte det var helt klart en av de bästa passen hittills. Svetten verkligen dröp av oss, och det e´skönt( låter helt knäppt va ...)!!!
Men det känns som om man tagit i ordentligt när man får svettas loss riktigt. Syster Yster var och tränade idag så jag slapp "biffen", fast jag tyckte att det var kul att testa någon annan oxå. Man får ta i på olika sätt och jag fick faktiskt några bra tips av honom oxå. Så det så...
Jag kanske ska tacka Nettan istället? Tack, tack, den stackaren skulle jobba i natt :O(

Nu är det högläsning för Jennifer och Jonathan ska läsa sin läsläxa för mig en gång till, som gäller. Sen blir det nog en stund framför tv med en het kopp te, ska inte lägga mig så sent eftersom jag är otroligt seeeeeeeeg på morgonen för tillfället, hmm kan det bero på att jag lägger mig för sent????
ToooDeeee?

Kramiz;O)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag överlevde natten trots det tuffa roliga passet.. men idag känns det på måååånga ställen. kram