fredag 2 januari 2009

2009 Ett Bra År!!




Jaha, då får vi se hur det går detta året hela 365 nya dagar att nyttja.
Jag har inte gett några nyårslöften för de är så svåra att uppfylla, så istället så ska jag bara följa mitt inre och tro på mig själv. Det ska jag göra!!!
Idag har Jennifer lekt med en kompis som heter Mathilda och dom har dansat och klätt ut sig, de var så söta så jag var tvungen att sätta in en bild på dom!
Den andra bilden har faktiskt Jennifer tagit på oss tillsammans och den blev ju riktigt bra så den åkte med oxå.
Nu ska det bli dovhjorts file´med god sås och potatis, tyvärr har det röda vinet tagit slut så det får väl bli pepsi istället.
Ska jobba i helgen och Peter & Kids ska gå på bio på lördag - Madagaskar 2 det blir första gången Jennifer går på bio!! (har bara inte blivit av?!) men det ska bli jätte spännande för henne med popkorn och hela kittet.
Vi var inom Malmö och löste ut biljetterna (eftersom det inte funkade via nätet och våra betalkort, fråga ej varför??) jag hade tänkt att jag skulle köpa ett par nya dojjor till att promenera i, men när jag såg hur mycket folk det var ute och shoppade så ändrarde jag mig, lantlollan i mig är för stor, det blev "tooo much people"! Fegis;)
Så det blev Svedala istället och lösa in det trisslotter jag och syrran fick att dela på av mamma och pappa i julas. Vi fick exakt samma vinst på våra egna 10 lotter, 125kr. Otroligt - men det måste ju vara rättvist systrar emmellan, eller hur?
När jag kom hem skrapade jag för glatta livet, och minsann så fick vi två nya chanser dvs. 50kr i vinst. Så i morgon så skall vi förhoppningsvis blir "rikare" ( då menar jag inte i pengaväg;) )
Kramar på er allihopa!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror på dig....
hopas vi får många roliga dagar ihop under 2009..
kram N

Anonym sa...

Rikare??? du är så rik du kan....
du har familj.. en underbar syster en mor och far och VÄNNER....
vad mer kan man få.....
kramar i massor....N

Kim sa...

Jag vet att du är riktigt duktig på att ta hand om dina Guldklimpar. Men glöm inte bort dig själv, du är Guld värd!