måndag 19 januari 2009

Svettigt värre!!!

Hem kommen från boxningen, syster yster var hemma sjuk idag och naturligtvis fick jag värsta biffen som sparring!!!
Shit, vad jag fick jobba( och allt är syrrans fel, som e sjuk) och det var NÅGON som sa till honom bara ta i ordentligt hon tåler det!!!! Tack för den Nettan, du ska få igen;o)
Och visst tog han i, men det gjorde ju iof jag med - så klart! Kommer garanterat att ha ont i hela kroppen i morgon. Undrar om jag kan arbeta?! Kan man sjuka sig för träningsvärk???(tror inte det...)
Ja annars är det lugnt, har varit ledig idag gjort det vanliga städat och tvättat. Och har tagit bort alla ljusstakarna och stjärnor från fönsterna, usch det tog emot hade gärna haft dom uppe ett tag till. Men snart kommer nog grannarna att tro att jag är knäpp om jag inte tar bort dom, fönsterputsaren som var här i lördags tittade lite konstigt, faktiskt.
Får gå upp lite tidigare i morgon eftersom mamma och pappa ska låna bilen, då de ska in till stan och gå på läkarbesök. Senare på kvällen ska vi på mingelkväll på minnesmottagningen, jag syrran mamma och pappa. (Fattar inte varför detta ska vara så jobbigt att skriva om, jag vill ju)
Skit samma...

Sov gott alla, pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötnos du var duktig.. tänk på alla points du gjorde av med....det är ju inget kaffe rep precis...
jag tar gärna igen en dag om du vågar.....
ses på lördag.. kramis..