tisdag 6 januari 2009

Isprinsessa

Det lär jag aldrig bli...
Idag efter jobb åkte vi till en damm och åkte skridskor, vi hade varm choklad och vispgrädde med oss. Jag hittade inte mina skridskor men syrran hade sina med. Jag var så vansinnigt kass på att åka. Snacka om att "glömma" hur man gör!
Ja, ja Jennifer fick till det riktigt bra efter ett tag och åkte en hel del själv. Killarna Jonathan, Markus, Peter, Tomas och Christian åkte som bara den och spelade lite hockey. Hundarna tyckte att det var riktigt kul och vi fick hålla dom lite kort så dom inte blev "bambi på hal is" och skadade sig (men det såg onekligen kul ut!)
Lille Tim satt i vagnen som en liten michelingubbe och Morfar höll koll;) Okey mormor och syrran åkte ganska bra.
Hade inte kameran med men det blir säkert fler gånger.
Har just varit och lämnat Bella hemma hos syrran och varit ner om och hyrt en film och en liten godispåse. Sista stöten innan allvaret börjar igen, som iof alltid håller på egentligen. Men vad vore livet utan trevliga stunder (även om den inte alltid behöver innehålla godis) vi sitter ju i soffan och myser!!!

Pöss!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag tycker det är sååååå kul med syftningfel. Ville bara dela med mig... Du skrev "hyrt en film och en liten godispåse". Visste inte att man kunde HYRA en godispåse. VAD retunerar man då???? *vild fantasi* Ha, ha, ha....inget illa menat nu Camilla....tyckte bara det var så himla roligt.... Massa kalla kramar från norr

Anonym sa...

håller med sarah. jag vill oxå kunna hyra en godis påse... kram bästis....

Anonym sa...

Du är dålig på att uppdatera/ Nina