måndag 5 januari 2009

Skogspromenad




Aaahhh, så friskt och skönt det kan vara att gå en rask promenad i skogen. Fick inte fångat Nettan på bild (ska försöka det till en annan gång!) men har dock "lånat" en bild av Nettan som hon tog på promenaden...
Okey, det gick inte. Jag är inte så duktig på det där med bilder och datorer. Får nog be Nettan maila bilden istället så jag kan sätta in den sen..

Just nu sitter jag och Jennifer vid vars en dator hon vid laptopen och jag den stationära, det finns inget kul på tvn och kidsen är inte sugna på att spela nått spel. Jag får nog sätta mig och göra nått smycke istället. Eller sitta och surfa lite til, det är ganska avkopplande det med.
Känner inte för att städa eller tvätta det fixade jag i helgen när jag ändå jobbade (nu tvättade jag inte på jobb utan hemma efter jobb!!).

Ska kolla hur en Odd Molly jacka ser ut har noll koll (ursäkta Nina) och Jonathan tackar för kläderna från Tuben (bara att dom var från honom gjorde att de var kanon!! Han hade tydligen stor inverkan på Jonte när vi sågs sist!)
Visst är Bella och hennes "blivande man " söta tillsammans? Sam han säger att han ska gifta sig med Bella och dom ska ha många barn och en traktor!! Det ni...

Krama varandra!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

fler kläder finnes....
kul att han gillade dom....
migkan du inte fånga på nån bild ... jag fastnar inte.....

Anonym sa...

Jaså en traktor oxå.... Ja, det gäller att ha planerna klara så man vet vad man ska spara till. *ler*
Kram