torsdag 22 januari 2009

Räkmacka;o)

Ikväll har det hänt något som ytterst sällan händer hos oss, jag och Mannen i Mitt Liv har varit ensamma i flera timmar!!!!
Kidsen blev medbjudna av morbror Tomas till Disey On Ice och blev hämtade klockan 17.30. Jonathan mådde iof inte riktigt bra ont i halsen och kändes lite varm, men han skulle absolut gå. Och inte kunde jag säga att han inte fick(mammas lille pojke)
Sagt och gjort iväg körde två överlyckliga ungar och Morbror & Bella in till stora staden Malmö.
Och kvar fanns jag och Mannen...
Av någon konstig anledning blev jag så sugen på räkor, jag som inte längre tycker att det är så gott ens, helt knäppt! Upp ur frysen åkte två småpåsar räkor som blev snabbtinade Peter stack ner i byn och köpte majonnäs och ost. Sen blev det kanongoda rostade mackor med räkor och majonnäs- MUMS! Så mysigt att sitta bara vi och prata och njuta lite.
Gissa vad vi sa nästan i kör när vi ätit färdigt????!!!
-Precis... När var det kidsen skulle komma hem?! Hallå dom hade varit borta kanske en och en halv timma bara!!! Undrar vad man gjorde INNAN man fick ungar, inte vet jag iaf!
Jag har just avslutat ett 70 minuters pass på min motionscykel och måste gå och duscha efter att jag stretchat litta(inte för cyklingens skull utan boxningen i går!!!) Ska bara svettas färdigt och pussa Mannen lite först. PÖSS!
Och snart borde Tomas komma hit med kidsen... (jag vet hönsmamma;o)

(Nettan: Längtar till Spa Lördagen, vi jobbar på att fixa skjuts hem.)

1 kommentar:

Anonym sa...

snacka om träningsvärk...
jag längtar med till lördag..
ses..