onsdag 25 februari 2009

10%!!!!


Idag har jag gått ner till mitt första delmål på viktväktarna dvs. 10% av min startvikt!! Totalt har vågen minskat 11,1kg, jag måste påstå att jag är ganska förtjust över detta själv.
Så det firar jag med att sätta in en tok-bild på mig själv, så att syster Yster inte känner sig utanför!! Se & njut !?
Är ledig nu i två dagar och ska sen jobba helgen, men dessa två dagarna känns nästan som om det är helg -faktiskt.
Syrran och jag ska käka frukost tillsammans sen in till stan för att hämta jackorna som har blivit broderade med LA´s Hundkörskola- loggan. Det ska bli så spännande att prova jackan igen eftersom den satt som ett "ålaskinn" innan!
Och på fredag ska vi åka och bada i Vellinge med Ingela, Bodil och deras kids. Syrran & kidsen plus mormor och morfar kommer oxå att följa med dit. Sen blir det sedvamnligt flabb och kaffedrickande & naturligtvis fika!!
Ha en trevlig kväll, nu ska jag äta fruktsallad och sen duscha. Ska sen njuta av att vaxa Lena, hon påstår att hon är väääääldigt hårig ;o)
PÖSS!!

2 kommentarer:

Kim sa...

Åh! Du är sååå duktig!! Du ska se att du kommer att köpa en liten mini-bikini att ha i Turkiet!! Stort Grattis!!!!!! Ses till helgen!

Anonym sa...

Men vad roligt för dej!!! Med viktmedgången....menar jag.... Du....jag har lånat grannens "tönt-stavar", tänkte se om det var roligt och i så fall köpa egna....fast här uppe e dom inte "tönt"....Du får flytta hit! (Vikken bra idé....tjohooo)! Puss