fredag 27 februari 2009

Härliga fredag/fridag!!

I köket hade Anette & Nettan satt upp sina grejor. Nettans home-made smycken och syrrans produkter från Mary Kay.

Här står vi och studerar en farlig massa underkläder som såldes till 50% rabatt. Man blev "lite" köpgalen! Och jag som dessutom small en bygel i min bästa favvo bh, hade ju naturligtvis en anledning att shoppa loss!! En bh och trosa i svart spets, tjusigt värre ;o)

Här är några av underkläderna som såldes, jättefina saker.


Här är Nettans smycken på lite närmre håll, jättefina. Jag köpte ett par öronhänge med blomma/stjärna i rad. Ur-granna och Jennifer hon är spekulant på dom, får se hur länge jag får ha dom själv ...

Och här är syrrans saker från Mary Kay, dom har en helt fantastisk "peeling"kräm, jag kallar den för glas-skärvekrämen...
Och den gör minsann så att man blir lika mjuk och fin som en liten babyrumpa i skinnet. Det ni...
Ja, detta var bilderna som jag "lånat" från Nettans blogg. Som jag lovade igår.
Dagen idag har annars varit skön, varit på fotografering på ÖV men fotografen dök aldrig upp!!!!
Så efter det stack vi till Vellinge Badet och hade det trevligt, det blev dock bara jag, syrran och kidsen, mormor och morfar. Men vi hade det hur trevligt som helst ändå. Jonte protesterade lite och tyckte att då hade han ju kunnat haft en komis med sig iaf, och det var ju sant. Hade vi vetat att dom andra inte kom så hade han ju det, men, men så är det. Han överlever...
Peter är inte hemma i kväll utan festar med sina arbetskamrater, så jag, Jennifer och Jonathan har haft som Jennifer säger - "Myskväll!"
Det går det med och nu ska vi lägga oss i våra sängar och titta färdigt på Lets Dance, japp Peter får välja själv om han vill lägga sig i Jontes eller i Jennas säng. Kommer man hem sist får man stå sitt kast ;o) Och dessutom kommer han att stinka öl & wiskey så det är nog bäst iaf!!!
Ha en fortsatt trevlig kväll // PÖSS ;O)




1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå vad mkt du nu har skrivit märks att jag inte suttit vid datorn på några dagar.

Shit vad det syntes att du gått ner i vikt idag på badet snyggt jobbat syrran....kramis