torsdag 12 februari 2009

Nya naglar idag!

Så här snygga blev den nya loggan på LA´s hundkörskola!!

Mina nya fina naglar...


Sååå nöjd...


Har varit hos Petra idag och fixat mina naglar, och blev kanon nöjd, innan hade jag en lite rosa ton och det passade mig inte alls. Men nu är det helt genomskinligt gel och det passade som hand i handske. //Tack för det Petra, trots att jag kan vara "något besvärlig"!?


Annars har dagen varit lugn, har varit inom mamma och pappa och tog en fika där innan jobb. Där finns alltid en kopp kaffe att inta. Kidsen ska sova över där på lördag då vi ska på buffé med dans. Det ska bli kul.
Vi har blivit bjudna på Årets FamiljeDag och vi ska, flera familjer träffas och ha olika aktiviteter, tipsrunda och barnen ska på käka på Det gyllene M:et. Efter prisutdelning så får barnen gå och lägga sig för sen e´det vi vuxna som ska ha fortsatt trevlig kväll/natt!

Nästa vecka är det sportlov och Peter ska vara pappaledig hela veckan, typiskt också så har jag min "jobbe-vecka" och arbetar en lång dag och är bara ledig måndag och helgen. Det är vår vanliga otur och jag har inte så gott om semesterdagar (måste spara dom till sommarsemestern) och mina föräldradagar tog slut för längesedan!
Men jag jobbar ju inte full tid så vi ska nog hinna med en del ändå.
Vi har lite planer på att kolla på skjutdörrsgarderob till köket på kvik i Malmö, kanske, kanske har jag en färdig garderob i slutet av sportlovs veckan, om vi har flyt. Hoppas, hoppas!!
När mannen med stort M väl har startats så går det undan ( eller hur Hjärtat !)

Med posten idag kom Jonathans remiss från Ystad inför op, det stod inte som det brukar göra att de hade fått remissen och att han fick en kallelse för operation, utan man skulle ringa för att få lämna vikt och få information inför operationen! Kan det vara så att det inte är någon väntetid direkt och han får komma till redan nu?? Vi får se imorgon när jag ska ringa dit, återkommer om det imorgon.


Ha det gott ;o)

Gå gärna in och besök LA´s hemsida, det är verkligen att rekomendera!!!
hundkorskolan.se

1 kommentar:

nettan sa...

är du oxå en gnällig nagel kund... synd om petra... men så fina naglarna blev..

ha en bra helg om vi inte skulle höras...

kramis..N