tisdag 10 februari 2009

SNÖ...

Tror ni att Bella gillar mögelost????
Det gör hon verkligen, var bara tvungen att sätta in denna roliga bild, ska man själv ha ost så får man hålla sig framme minsann!! Och Jennifer är lika tokig i det som Bella.


Jodå, det har kommit snö hit här oxå, och alla ungar och hundar är som tokiga ( ja, jag oxå för den delen!) Det blir så ljust och fint, tyvärr så skulle det ha varit här för ett bra tag sen, men men.
Jag har precis kommit hem från min motionsrunda, gick in till byn och tog ut pengar till "min tant" och var på jobb och lämnade dem. Så nu kan det köpas in både smörgåstårta och prinsesstårta till kalaset i morgon. Då fyller tanten i fråga 70 år minsann! Grattis på födelsedagen!!

Mina sjuka barn mår avsevärt bättre idag, Jonte ska i skolan i morgon som vanligt och jag har ledig dag så Jennifer får vara hemma en dag till. Det blir dagis på torsdag för henne. Och det är jag väääääldigt glad för. Med två sjuka barn hemma så räcker det med några dagar så vet man att man lever.

Ska se om vädret tillåter imorgon för då blir det en tur till IKEA för att inhandla lite ljus, för dom är minsann helt slut här hemma hos oss, Nettans ljuständande smittar av sig så nu tänds det ljus här varje kväll. Det blir så mysigt ;o)

Kram på er alla och sov gott/ PÖSS




Inga kommentarer: