onsdag 4 februari 2009

Sängen nästa...

Jäääsp, jag e´så trött. Har varit och tränat i kväll på boxningen, shit vad han körde med oss idag. Men det är ju iof bra. Det märks mycket väl att kondisen har ändrats avsevärt.
Vägning oxå idag och jag är mycket glad för att jag har gått ner ytterligare 1.4kg, känns nästa som om att jag skulle kunna lyckas dnna gången ;o)
Konstigt att man måste bli "vuxen" innan man fattade det där eller typ 4år sen efter Bellas dop, när jag såg dopbilderna med mig på.....
Dom var inte roliga ska jag säga och vågen stod på 126kg!!!!! Kan ni fatta jistanes vad mycket det är. Och faktum var att de 26 kg har jag ju inte gått upp sen dess, men borde ju ta 20 till typ.
Men det är tids nog, nu ska jag skynda långsamt... Och låta det ta sin tid, kanske innan vi åker till Turkiet i september, det är ju inte helt omöjligt att gå ner i genomsnitt 0,6kg / vecka. Eller?!

Tjej middag på fredag hos Nina, vi ska äta sushi och bada jazucci (bubbelpool) "utomhus" Brrrrrr!

Jaja, nu kallar sängen GOD NATT ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag är inte i Skåne.....fan! Ibland ångrar jag flytten..... Men sushi - nja.....men jag kunde ju äta nått annat. Sen tycker jag du e sååååå strong med träning och allt. Jag on the other hand....är mest lat OCH att jag har en son 24-7 att ta hand om. Plus att det är sååååå jävla dyrt här uppe. MEN, jag har skrivit upp adressen till friskis i Gävle, så ska jag kolla vad dom har och priser. Bara det är ju ett framsteg. Men mår man skit är det svårt att ta tag i sina måsten/önskningar. Jag tränade ju NÄSTAN varje dag innan jag gick i väggen gång 1. Jag är glad för din skull och jag tror på dej! Massa kramisar

nettan sa...

tjej kväll..med sushi utan mig... men nu är väl Nina glad att hon får vara med pyssla om henne lite x.. så hon känner att hon oxå får lite SPA..och glöm inte bjuda med henne hem till mig den 26 feb när vi har underkläder och smink kväll hos mig....

KRAM