måndag 23 februari 2009

Hoppsan!!

Oj, vad dagarna går, det är ju flera dagar sen mjag skrev något!?
Helgen den har varit sköööön, vi har varit på kalas för syrran. Hon bjöd på kinamat, det är inte helt fel.
Det har tyvärr inte hunnits med någon pulka åkning, för min del. När jag var sugen efter snöfallet i lördags kväll så töade det såklart dagen efter. Så det blev inget av den utflykten.
Och nu är det tillbaka till verkligheten för kidsen, sportlovet är ju slut och skola och dagis kör igång som vanligt.
Och i all hast så fick jag ett infall efter jobb att - jo det är sant!! -STÄDA!! Det blir en del stök när både mannen och kidsen varit hemma hela dagarna i en hel vecka, fattar inte hur det går till??
Men nu skiner det och det är dax för läxläsning för Jonte. Sen ska han ner i byn och köpa något -Väldigt viktigt på leksaksaffären!
Ja,ja sen är det ju måndag idag och det är boxning, JIIIHOOO!!!

Hej, hej!!!

Hej igen, jag har ju glömt att berätta det allra viktigaste.........
Axa syrrans vovve, hon blev ultraljudad i helgen oxå och gissa vad där var valpar i magen!!!!! Grattis syrran och Axa! Ska leta upp en trevlig bild på henne sen, nu är det duschen som gäller för jag är "ganska" svettig. Jag undrar om vår tränare går på npågon sorts uppiggande eller druckit för mycket kaffe idag...

Kram...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var på tiden att du skrev så mina bilder inte skrämmer mig varje gång jag tittar in på din blogg.
Kramis Lillis

nettan sa...

ett sånt vackert ansikte skrämmer ingen....
kram till er båda

Anonym sa...

Du e för go du!

Kram Anette