onsdag 18 februari 2009

Äntligen rätt håll på vågen!

Syrran & Jag kolla en vatten-skada...


Jonathan var nog den stoltaste kusinen som fanns då Bella föddes.



Jonte & Jenna kollar in nya kussen (2004)


Trots både fest och kalas i helgen som varit så hade jag minsann gått ner ytterligare 2,8kg idag!! Så kul, det lönar sig trots allt att vara försiktig med maten (tror jag iaf?) Nu har jag totalt gått ner 10,2 kg sen i höstas, och det är jag på ren svenska jäävligt nöjd med!! Nog om detta...



Har just avslutat min städning, hmmm ja, jag är kanske tokig men det gäller att passa på när andan fortfarande är på topp.
Också kommer Nettan hit i morgon och henne är jag så rädd för, så det gäller att ha snyggt när storasyrran kommer hit!!!

Neeeeeejjjj!!! Jag bara skojar, men hon tåler inte våra kattor riktigt och jag inbillar mig att det kanske blir lite bättre när en del av katthåren är borta. Sedan har jag äntligen varit på IKEA ju och fyllt på ljusen, så nu är alla stakar och ljushållare och lyktor laddade inför kvällen i morgon, inte för att det ska hända något här hos oss ( som e´planerat)

Men imorgon fyller min alldeles egna Lillasyster år, och jag ska se om jag inte hittar en jätte-taskig bild och sätta in den på bloggen, eller man måste kolla med henne först ???!
Jag skojade även där inte skulle jag det, hon är ju faktiskt en av de käraste jag har i mitt hjärta!

PUSS PÅ DIG SYSTER YSTER, ÄLSKAR DIG!!!!!!!!

(nu é ju klockan så mycket så att det är ju snart din födelsedag om knappt en minut och då är jag först med att säga grattis om nu inte Tompa är vaken, förstås!)


Sussa sött så hörs vi i morgon....



2 kommentarer:

nettan sa...

ja jag är ju jätte farlig.....
ses snart....
kram

Anonym sa...

En hemsk bild kan väl alltid ge någon ett gott skratt så varsågod!
Love you too...kramis lill syrran