torsdag 26 februari 2009

Party hos Nettan ;o)

Ännu en trevlig kväll hemma hos Nettan!!
Jag har varit och haft party hos Nettan där fanns både produkter från Mary Kay, underkläder, klädförsäljning från Butik Misty och Nettans smycken. Och naturligtvis god fika, ett jättegott grovt bröd med pumpakärnor och tror det var aprikoser i - sååå himla gott. Naturligtvis kaffe med kardemumma!!
Jag och syrran kom som vanligt därifrån sist, det blev lite tjej snack framför brasan en stund innan vi gav oss hemmåt.
Tog några foton men de blev tyvärr inte så lyckade så jag får invänta Nettans bilder istället.
Annars har dagen varit lugn, har ätit frukost hos syrran och varit i Malmö och hämtat jackorna med det nya broderiet (kommer även bilder på dom senare!)
Och Anette hade fått ett väldigt fint skrivet brev från djursjukhuset i Malmö från vetrinären och all personal som hade haft hand om Duva under hennes sjukdomstid. Där de skrv om hur ledsna de var för hennes skull och att de varit väldigt fästa vid henne dom oxå. Så syrran var dit om med en fin blonma med ett fint kort som tack för allt stöd dom hade fått.
Fick oxå hämtat hem askan från Duva som ska läggas någonstans och kanske det blir en buske som sättes över som minne åt lilla Duva.
Det var ganska jobbigt för syrran och jag lider med henne, och vet att hon saknar Duva väldigt mycket.

Nu är det sängen som hägrar efter att jag kissas vovven, sussa gott !!!

1 kommentar:

nettan sa...

tur att jag är mästerfotograf.. hihi..
tack för ni kom... hörs och ses .. kram