onsdag 8 april 2009

Bättre idag.

Ja faktiskt så gick det riktigt bra med Jennifers tabletter ikväll, det var skönt. Jag behövde inte hålla fast henne och tvinga ner pillan, hon satt själv och gapade så jag kunde lägga pillan långt ner på tungan. Pust, nu kan jag kanske andas ut lite, och hon känner att det fúngerar för hon har inte så ont längre.
Fick en påskpresent av Nettan ett fint flytljus som luktade underbart, tack för det gullet!
Har sån hemsk huvudvärk och har haft det hela dagen, det har verkligen varit jobbigt det här med Jennifer. Ska gå och lägga mig tidigt idag. Det blir uppstigning tidigt i morgon då Jonathan och jag ska till Ystad för inskrivning inför operationen på tisdag nästa vecka.

Nu ska jag hämta min nya vän alvedon och sen är det sängen för min del, hoppas på en bättre dag imogon. Helst utan huvudvärk.

Kram på er alla och Glad Påsk!!

1 kommentar:

nettan sa...

jag trollar bort den i natt....
kram till både dig och duktiga jenna