onsdag 29 april 2009

Dagarna springer...

Oj, oj vad dagarna går fort iväg, har jobbat hela helgen som sagt.
Var på tjejträff på Hair4U igår, jätte trevligt med både frisörer, make up artister, smycken, massage, fotvård och mycket mer. Bland annat choklad fontän, det var syndigt gott vi får se hur det går på invägningen idag efter mina utsvävningar på chokladen...

Har varit hos logopeden i Trelleborg med Jonathan idag, en mycket trevlig person som var mycket lätt att prata med. Till och med Jonathan gillade henne. Allt gick bra och vi ska dit i morgon oxå. Der var en massa olika uppgifter han skulle genomföra, jag fick inte sitta med när de pratade utan fick snällt vänta utanför, så det blev en ganska lång dag.
Efteråt stack vi in till Malmö och åt luch med Peter på Kniv&Gaffel, jätte gott.
Jonte fick köpt nya skor hans fötter växer som ogräs, hela han känns det som faktiskt. Han har blitt så lång.

Återkommer ;O)

Tebax igen !!
Invägningen gick bra -0,3 kg, helt ok. Men trodde faktiskt att det skulle vara lite mer eftersom jag motionerat mer oxå(kan jag byggt muskler istället??? -Tror inte det!)
Sen var det boxning, så dålig uppslutning vi var bara 10-12 stycken alla dom andra låg nog i sina trädgårdar och mös i solen, det hade jag oxå gjort om jag jobbat hela dagen iofs ;O)
Sen hade jag en vaxning här hemma, lite extra klirr i kassan är aldrig dumt, speciellt nu när vi ska till GeKås i Ullared på fredag.

Nettan: Vi tog i för dig med, det var 20grader varmt i lokalen -INNAN vi börjat. Som vi svettades, jag och syster Yster...

Kram på er !!!

1 kommentar:

nettan sa...

glöm inte träna för mig med idag....
kram systerstor...