onsdag 1 april 2009

Back on track!

Jippie, jag höll mitt minus idag på vägningen!! Det blev -0,9 kg inte illa pinkat ;O)

Mannen är hemma igen och allt är "som vanligt" vad det nu är... Han är jätte trött och har väl festat till det med kollegerna efter middagen igår;O) Men det är skönt när man är hemma alla igen!
Träning idag- jätteskönt att få svettas rejält, funderar faktiskt på att ta tag i löpningen igen på allvar.
Det har dessutom startats en tävling på jobb i motionens tecken, så den tänkte jag anmäla mig till den med. Är redan med i en där man samlar poäng och får välja mellan olika motivations priser. Jag ska helt klart välja ett allväder ställ från Didrikson i år med . Fick det som pris för två år sen, man får nämligen bara välja samma sak varannat år!!

Nej nu ska jag festa till det med en viktväktar chokladbar 2points och till det ettstort glas med grönt te. Ymmi,ymmi...

Natti, natti ;O)

2 kommentarer:

Sarah sa...

Hur mycket är det nu sammanlagt du gått ner? En annan har ju svårt att hänga med i räkningen...Men stort GRATTIS!! Du är såååå duktigt!!! Kram

nettan sa...

du är bäst..
och tack för den välgörande massagen även om den var kort....kram