tisdag 21 april 2009

Sprungit!!

Jodå det är sant!! Har varit ute och joggat med syster yster idag, dock en liten runda men det är ju en start.
Blir ingen lång redovisning idag, är sååååå trött, men jag har iaf fått klippt gräset idag och fixat lite smått i trädgården.
Jonte har fått "leka skola" med sin mamma och vi fixade det ganska ok, tror jag iaf!? Jag beundrar dom som jobbar som lärare, hallå jag hade blitt knäpp efter en halv skoldag...
Vägning imorgon - ser fram emot det, efter förra veckans uppgång 1.2 kg så har jag tagit nya tag och ska se till att motionera ytterligare lite till. Måste damma av motionscykeln i tv-rummet!! Hoppas verkligen att det är minus imorgon!!
Imorgon kommer fönsterputsaren hit och ska puts alla våra fönsters fyra sidor, det ska bli skönt att få det gjort. Sen talade Peter (mannen i mitt liv) om att när han var klar med vedförrådet så skulle han nog börja riva i tvrummet, det var ju bra att vi putsade fönsterna!! Innan vi skitar ner igen ju...
Ja, ja det ska bli skönt när det är klart, tanken är ju att vi ska byta bjälkarna i golvet och fixa tak och väggar plus att vedkaminen skall in till denna hösten/vintern... hoppas, hoppas, hoppas, hoppas!!!!
Nu ser jag att jag snart har skrivit en farlig massa strunt iaf, hmmm ja så det kan bli. Ser att många av mina inlägg är skrivna väääldigt sent på dygnet, borde kanske se till att komma i säng i "normal" tid nån gång, eller inte ;O)

Tjingeling...

Inga kommentarer: