fredag 24 april 2009

SOL!!!!

Vilket fantastiskt väder, inte sant. Man blir såååå glad av det!
Har suttit ute i eftermiddags solen och tagit en fika med föräldrarna medans kidsen Jonathan, Jennifer, Bella och Freja studsade på studsmattan med både filtar & kuddar och Tim gjorde värsta djupdykningen i sandlådan. Livet är bra!!!!

Tänk vad lite sol kan göra för kropp & själ!

Nu är Jonathan tillbaka till 100% och har avslutad dagen med mellanstadie disco tillsammans med Markus, en klasskompis. Det har varit låååång väntan innan dom kude träffas och hänga med varan(det heter tydligen inte leka längre!!)
Så när klockan var 15.30 cyklade Jonte till Makkan och hade packat väskan med vit skjorta, slips och väst - två uppsättningar för de skulle vara lika coola båda, så klart ;O) , också hämtade Peter dom 20.30. Sen blev det lite myskväll, och den avslutades med att jag fick lite massage av Peter eftersom jag har fått nackspärr. Och i vanlig ordning så skulle kidsen ha sin omgång på massagebänken oxå. Jennifer sa att hon oxå ville ha mustasch i ansiktet och jag såg nog ut som ett frågetecken?? Vad menar du sa jag, jamen mamma du vet när du tar olja i händerna och mustaschar i ansiktet!!! Hon ville ha ansiktsMASSAGE... Tänk så fel det kan bli när man vränger till orden!!??

Mamma och pappa har varit på 70års fest och har just hämtat Trixie, som har blivit passad här i kväll, det är ju inte mer än rätt att vi passar deras lilla "bebbe" när dom alltid ställer upp i vått & torrt och tar våra kids. Dom hade iaf haft väldigt trevligt och både ätit och druckit gott.

Jobb i morgon, det blir kvällen då och dagen på söndag. Ledig på måndag och då ska vi ha "vardags spa" jag och mina systrar. Mys, mys och massa njutning att bli ompysslad ;O)
Ska nog bjuda på nån god fräsch sallad med oliver, minimajs, bacon och fetaost, och klart lite god grönsallad och minitomater, avokado och gurka. MUMS!
Jag har planerat in att jag ska ut och jogga i morgonbitti innan dom andra stiger upp, får se om jag får ändalyktan ur sängen denna gången (det är ju så skönt att ligga lite till!!) sist så kom jag inte upp...

Ja, ja sussa sött & kramiz ;O)

2 kommentarer:

Kim sa...

Du är så flitig! Ikväll ses vi!!! Hurra!!!

nettan sa...

jag längtar med till måndag
kram//
stora syster!!!