lördag 11 april 2009

Nya naglar & Maskerad

Nu har maskeraden varit och vi hade kanonkul, verkligen. Vi träffades hos oss och hade lite förfest och "fixade" till det där sista. Här är Peter i full mundering, skall tilläggas att grannarna fick sig ett gott skratt!!

Syster Yster (& jag med för den delen) gillar Tecuila Gold. Det kan knappast bli för mycket av den varan!! Eller ??? Anette var lite seg dan efter, tycker jag iaf!


Tompa och Anette, visst är dom tjusiga. Vi hade alla mustacher i början men dom hade en viss förkärlek till att ramla av på mig & syrran. Så vi körde utan resten av kvällen, kanske bäst det.




Ja, och här är jag! Puss på er ;O)




Nya naglar med det med igår. Svarta med bling-bling, kanon tjusiga! Tack för det Petra ;O)
Jag blev övertalad att ha lite glitter över hela naglen oxå och visst blev det snyggt, men det svarta blev inte lika "snyggt" svart. Så nästa gång blir det nog bara svart på tippen och glitter-överdrag på resten av naglen.
P.S. Jag kunde inte sätta in fler än dessa bilderna så jag ska se om jag kan göra ett inlägg till ...



3 kommentarer:

nettan sa...

så söta så.....
kram

Anonym sa...

SEG!!!!!! det är bara förnamnet!!!!!! man är tydligen inte 20 längre men roligt hade jag iallfall..


Kram Anette

-mitt hundliv- Petra sa...

Snygga naglar.....